Helseforsikring dekker behandling hos oss. Det
er du som pasient som velger hvor du ønsker å gå til behandling.
Forsikringsselskapene har forskjellige regler i forhold til registrering av
sak, godkjenning av behandling og dekningsgrad for behandling.
Det er flere aktører med forskjellige regler og underleverandører,
og det kan fort oppstå forvirring når du skal benytte deg av helseforsikringen.
Vi anbefaler derfor følgende:
1.
Meld inn skaden/plagen til forsikringsselskapet
ditt.
2.
Du blir tildelt et saksnummer og et antall
behandlinger. Hvor mange vil avhenge av ditt selskap, type forsikringspolise og
skade.
3.
Ofte sendes denne informasjon direkte til oss,
men ha tilgang til bekreftelse/mail når du kommer til oss.
4.
Bestill time hos oss enten ved å ringe 51 69 96
26 eller bestill time online. Merk at noen forsikringsselskaper booker time for
deg, det vil da stå på bekreftelsen.
I de aller fleste tilfelle fakturerer vi forsikringsselskapet
direkte for å gjøre det enklest mulig for deg.